Výlety mužů

Podzimní výlet mužů na Sněžku

By 18.8.2018 No Comments

Milí přátelé pěších túr,

blíží se náš další výlet na Sněžku! Vyrazíme v sobotu 8. 9. a tentokrát půjdeme přes hřeben Liščí hory a Luční boudu:

1) Po 270 km jízdy (odjezd od budovy sboru už v 6:00!) zaparkujeme za centrem Pece pod Sněžkou a vydáme se po žluté směrem k dolní stanici lanovky na Hnědý vrch. Kdo chce, může vyjet na Hnědý vrch lanovkou (nahoře je rozhledna!), ostatní budou pokračovat po žluté na hřeben, dále pak doprava po červené . Obě trasy se spojí u Lyžařské chaty na Liščí louce, „pěšáci“ ujdou 3,5 km, „lanovkáři“ jen necelé 2 km.

2) Dál se jde po červené přes Výrovku (možnost občerstvení v Chalupě na rozcestí), Liščí horu na Luční boudu (7 km), pak po modré do Obřího sedla (dalších 2,5 km).

3) Odtud je možno vystoupit na Sněžku (2,5 km) a sjet dolů lanovkou, nebo sestoupit Obřím dolem k dolní stanici lanovky (5 km). Zpátky k našemu parkovišti pak budou ještě zbývat 2 km. Celkem tedy se ujde bez použití lanovek 20 km, s lanovkami něco mezi 15-16 km)

Závěrečné občerstvení bude pravděpodobně zase v restauraci Na Kopečku v Horním Maršově, kam bychom měli dorazit nejpozději do 19. hodiny;  návrat kolem půlnoci.

Kdo z vás byste se rádi zúčastnili, tak mi to prosím řekněte na zbývajících nedělních bohoslužbách nebo mi to napište na tuto mailovou adresu nebo na můj mobil 776 845 540.

Samozřejmě můžete na výlet pozvat i své přátele.